Monday, July 7, 2014

DIA TUNANG AKU !



PENULIS               :               DHIEYA ADLYNNA
TERBITAN            :               BUKU PRIMA
HARGA                 :               RM 23 / Sem. Malaysia , RM 26 /Sabah & Sarawak

SINOPSIS             :-

Dzaquan serba salah. Dia dalam dilemma. Menerima “lamaran” daripada Datuk  Zaman atau berpisah dengan adik-adiknya ? Menerima, bermakna dia akan melukakan sekeping hati seorang gadis yang tidak bersalah. Menolak,bermakna dia sanggup dipisahkan dengan adik-adiknya. Sudahnya, dia terpaksa menjadi orang yang pentingkan diri sendiri demi mempertahankan adik-adiknya. Tapi, sanggupkah dia melukakan hati dan perasaan Aneesa, sedangkan dia tahu tiada ruang untuknya dihati itu ?

Aneesa pula sudah geleng kepala Mr. Waiter ? rasa macam tak percaya saja dengan apa yang baru didengari daripada mulut rakannya itu. Terpikat dengan Dzaquan a.k.a tunang aku ? apa lebihnya Dzaquan, sampaikan dia menjadi kegilaan ramai perempuan diluar sana ? dah buta ke mata mereka  ? Dzaquan yang selekeh dan berambut panjang itu pula dikatakan kacak dengan rambutnya diikat kemas ? senyuman dia boleh buat angau, suara dan layanan dia boleh buat jatuh cinta ? sah ! mereka semua tak betul ! tapi sejak bila pulak dia jadi waiter di Café S2 ? kenapa dia langsung tak cakap pada aku ? aku kan tunang dia ? eh, kejap. Sejak bila akui dia sebagai tunang ? Mereka bertunang pun kerana kedegilan papa. Dihatinya hanya ada Amsyar. Cinta aku hanya untuk Amsyar dan bukannya Mr.Waiter seperti Dzaquan tu !

“ikatan yang ada diantara kita ni, tak penting ke untuk kau ?” – DZAQUAN

“aku tak sangka orang macam kau hanya pentingkan diri sendiri ! yang boleh dibeli dengan wng ringgit ! aku benci kau ! aku benci kau !” - ANEESA

  • SEBARANG PERTANYAAN
  • CIK NUR AMALINA 
                     017-6015336 ( WECHAT / WHATSAPP / BEE TALK / MESEJ )

  • CARA PEMBAYARAN
    • MAYBANK
    • NAMA - CIK NUR AMALINA BINTI ISMAIL
    • NO AKAUN - 114833050577

0 comments:

Post a Comment

 
;